Ai grijă!

ai grijă

Expresia Ai grijă! este printre primele pe care un copil trebuie să le conștientizeze.

Grija poate fi învățată de toate ființele umane. Ea poate fi folosită la proiectarea fiecărei vieți, în satisfacerea unei nevoi individuale, precum și a unei nevoi omniprezente în societate. – Mary Catherine Bateson

Apoi, ca adulți, folosim de-a lungul vieții expresia Ai grijă! în moduri diferite. Însă cel mai utilizat context este cel în domeniul sănătății.

Nu întâmplător, imperativul acestor zile este: Grija pentru cei care au grijă! Adică să avem grijă de medici, asistenți și personal medical. Ei sunt soldații care sunt în fruntea acestei lupte și cel mai vulnerabil și indispensabil grup în acest moment.

A—ți face griji, pornește dintr-un imbold sentimental. Dar niciodată nu ne putem opri doar la acest aspect. Este necesar să mergem mai departe și să căutăm soluții pentru a ne face utili. În contextul actual, utilitatea trebuie să se manifeste în acțiuni materiale, în primul rând.

Capacitatea de a avea grijă este acel lucru care îi dă vieții semnificația cea mai profundă. – Pablo Casals

O companie cu valori

Iată de ce, când citesc știri despre implicarea în comunitate a unor companii, starea de nesiguranță în care mă simt în conjunctura actuală, se diminuează. Solidaritatea este antidotul pentru o boală mai veche a societății umane, în general. Vom avea timp să îi dăm un nume. Acum să ne încărcăm cu pozitivitate.

Farmec , cel mai mare producător român de cosmetice, a început producția a două noi produse igienizante pentru uz personal, pe bază de alcool 70%. Ele vor fi distribuite cu prioritate instituțiilor publice care luptă în prima linie împotriva răspândirii noului virus.

ai grijă

Nimic nu te reunește mai mult decât un dușman comun. – David Foster Wallace

Această companie cunoscută pentru produse de îngrijire personală, se apleacă acum prioritar pe cercetarea și dezvoltarea producției de biocide.

Tot ei, înainte de răspândirea acestei contaminări, și-au reafirmat respectul față de mediu, începând campania Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine. Campania are ca scop limitarea impactului negativ al ambalajelor asupra mediului. Frumusețea faptelor, nu doar produse care țin de estetică.

ai grijă

Igiena casei, prioritate în autoizolare

Igiena casei este acum mai mult decât o activitate de rutină. Ea a devenit misiune de salvare. Cu Nufăr și Triumf, poți să îți personalizezi propriul Kit pentru igiena caseitale.

Dar grija pentru frumos și sănătate ar fi bine să fie și ea „exportată”. Drept pentru care m-am gândit la binefacerile unei inițiative comunitare: să oferim fiecare, pentru cei pentru care igiena casei este o problemă secundară din lipsă de resurse, cel puțin un produs necesar pentru igiena casei. De exemplu:

Ce legătură este între grija pentru cei care au grijă și grija pentru cei care au prea multe griji? Cu cât ne vom implica mai mult și general în igiena de zi cu zi, cu atât ușurăm mai mult misiunea celor care își dedică  eforturile și propria sănătate pentru binele nostru al tuturor. Pentru că, din această pandemie nu vom putea ieși victorioși, decât ÎMPREUNĂ!

Eu pot face lucruri pe care tu nu le poți face. Tu poți face lucruri pe care eu nu le pot face. Dar împreună putem face lucruri grozave. – Maica Tereza

Închei cu speranța că respectând cu toții măsurile de igienă, izolarea se va încheia cât mai curând, având oameni și companii inimoși în jurul nostru. Iar preocuparea noastră pentru Farmec va reveni la produsele Gerovital care le-a adus recunoaștere internațională.

Competiția Spring SuperBlog 2020 Proba 15, Grija pentru cei care au grijă; Sponsor: Farmec; Sursa foto: Farmec.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.