Fie că ești antreprenor, executând lucrări sau prestând servicii, fie un întreprinzător care vrei să faci comerț online sau un blogger care ai ceva de spus în spațiul virtual, ești supus acelorași provocări ale promovării. Cred că te-ai convins deja că doar dacă ești online, exiști. Dar dacă online ești și Peak, doar așa ajungi să câștigi.
Dacă ai un proiect, dar amâni să îl dezvolți sau dacă ai demarat, dar te-ai împotmolit pe drum, poți ajunge Peak urmând o cale deja bătătorită de profesioniști:
Pași
-
Creare site
- realizare website
În lumea de azi, o pagină web este un punct real de contact cu potențialii tăi clienți. Pentru a o avea trebuie să înregistrezi un domeniu. Cel mai potrivit domeniu este numele afacerii. Astfel dai mai multă putere brandului.
Următorul pas este alegerea unui template potrivit genului de activitate pe care vrei să o dezvolți și a unei platforme. Scopul este ca acest site să arate prietenos și atractiv. Doar așa va avea impact asupra vizitatorilor și vei obține rezultate tangibile.
-
- găzduire Web
Găzduirea este un element important al performanței funcționării site-ului tău, pentru că de ea depinde în primul rând viteza de încărcare. Aici sunt stocate toate fișierele încărcate pe site. Ești online, exiști!
-
Conținut optimizat
- content writing
Textul pe care îl conține o pagină web este o piesă cheie în dezvoltarea afacerii. Conținutul va fi factorul hotărâtor în decizia de cumpărare a unui viitor client care îți vizitează pagina web.
Pe lângă descrierea produselor, este bine venită o pagină de blog, în care poți oferi clienților sfaturi pentru a se orienta și decide asupra alegerilor. Clientul trebuie să facă diferența între tipurile de produse, pentru a-l putea alege pe cel mai potrivit necesităților sale. Dar și să afle care sunt avantajele pe care le-ar putea avea dacă achiziționează acel produs.
Este nevoie de timp, creativitate și cunoaștere a domeniului. Un conținut bine scris ține vizitatorul “captiv”.
Conținutul excelent este cel mai bun instrument de vânzări din lume – Marcus Sheridan
-
- SEO și Google Ads
Majoritatea utilizatorilor de internet folosesc pentru căutare motorul Google. Prin optimizarea site-ului pentru Google, poți crește vizibilitatea acestuia în rezultatele căutării organice, ceea ce îți permite să crești traficul. SEO înseamnă de fapt o serie de strategii pentru îmbunătățirea poziționării conținutului site-ului pe Google.
Apariția în partea de sus a motoarelor de căutare este sinonimă cu mai multe perspective de a fi găsit, ceea ce se traduce într-o creștere semnificativă a vânzărilor.
Google Ads este o platformă de publicitate online. Fiind un serviciu plătit, în căutarea Google apare în pagina de căutare în partea de sus, cu mențiunea “anunț”.
-
- Graphic design și producție foto și video
Cu aceste tehnici se creează concepte pentru a comunica idei care să inspire și să informeze potențialii consumatori. Impactul vizual este un punct forte al unui site bun.
Oferă calitate. Acesta este cel mai bun tip de publicitate. – Milton Hershey
-
Promovare
Este esențial să desfășori o serie de activități care să comunice în mod adecvat existența produselor sau serviciilor tale și prin care să convingi potențiali clienți să le cumpere și să-și reamintească de ele.
Ai nevoie de o expunere cât mai bună în social media, de strategii și campanii de marketing pentru lansare de produs și activare brand.
Ești online, exiști. Dar pentru a cuprinde eficient toți acești pași ai de ales între două opțiuni:
- Te desfășori pe cont propriu
Dacă afacerea sau inițiativa ta este una de mică amploare și dacă ai suficiente abilități IT și de marketing, este o soluție economicoasă.
- Apelezi la o agenție de publicitate
Care sunt criteriile după care să alegi agenția? Părerea mea este că ideală este cea care oferă totul la pachet, de la crearea, găzduirea și optimizarea site-ului până la consultanța în marketing și social media management.
Agenția care este pliată pe necesitățile tale, la care să apelezi punctual în promovarea produselor sau serviciilor tale.
Cea cu care poți ține legătura online, fără a fi nevoit să te deplasezi sau să-ți modifici programul.
Scopul marketingului este de a cunoaște și înțelege atât de bine clientul, astfel încât produsul sau serviciul i se potrivește și se vinde singur. – Peter Drucker