Ești online, exiști. Ești Peak, câștigi!

Ești online, exiști. Ești Peak, câștigi!

Fie că ești antreprenor, executând lucrări sau prestând servicii, fie un întreprinzător care vrei să faci comerț online sau un blogger care ai ceva de spus în spațiul virtual, ești supus acelorași provocări ale promovării.  Cred că te-ai convins deja că doar dacă ești online, exiști. Dar dacă online ești și Peak, doar așa ajungi să câștigi.

Dacă ai un proiect, dar amâni să îl dezvolți sau dacă ai demarat, dar te-ai împotmolit pe drum, poți ajunge Peak urmând o cale deja bătătorită de profesioniști:

Pași

  • Creare site

    • realizare website

În lumea de azi, o pagină web este un punct real de contact cu potențialii tăi clienți. Pentru a o avea trebuie să înregistrezi un domeniu. Cel mai potrivit domeniu este numele afacerii. Astfel dai mai multă putere brandului.

Următorul pas este alegerea unui template potrivit genului de activitate pe care vrei să o dezvolți și a unei platforme. Scopul este ca acest site să arate prietenos și atractiv. Doar așa va avea impact asupra vizitatorilor și vei obține rezultate tangibile.

    • găzduire Web

Găzduirea este un element important al performanței funcționării site-ului tău, pentru că de ea depinde în primul rând viteza de încărcare. Aici sunt stocate toate fișierele încărcate pe site. Ești online, exiști!

  • Conținut optimizat

    • content writing

Textul pe care îl conține o pagină web este o piesă cheie în dezvoltarea afacerii. Conținutul va fi factorul hotărâtor în decizia de cumpărare a unui viitor client care îți vizitează pagina web.

Pe lângă descrierea produselor, este bine venită o pagină de blog, în care poți oferi clienților sfaturi pentru a se orienta și decide asupra alegerilor. Clientul trebuie să facă diferența între tipurile de produse, pentru a-l putea alege pe cel mai potrivit necesităților sale. Dar și să afle care sunt avantajele pe care le-ar putea avea dacă achiziționează acel produs.

Este nevoie de timp, creativitate și cunoaștere a domeniului. Un conținut bine scris ține vizitatorul “captiv”.

Conținutul excelent este cel mai bun instrument de vânzări din lume – Marcus Sheridan

    • SEO și Google Ads

Majoritatea utilizatorilor de internet folosesc pentru căutare motorul Google. Prin optimizarea site-ului pentru Google, poți crește vizibilitatea acestuia în rezultatele căutării organice, ceea ce îți permite să crești traficul. SEO înseamnă de fapt o serie de strategii pentru îmbunătățirea poziționării conținutului site-ului pe Google.

Apariția în partea de sus a motoarelor de căutare este sinonimă cu mai multe perspective de a fi găsit, ceea ce se traduce într-o creștere semnificativă a vânzărilor.

Google Ads  este o platformă de publicitate online. Fiind un serviciu plătit, în căutarea Google apare în pagina de căutare în partea de sus, cu mențiunea “anunț”.

    • Graphic design și producție foto și video

Cu aceste tehnici se creează concepte pentru a comunica idei care să inspire și să informeze potențialii consumatori. Impactul vizual este un punct forte al unui site bun.

Oferă calitate. Acesta este cel mai bun tip de publicitate. – Milton Hershey

  • Promovare

Este esențial să desfășori o serie de activități care să comunice în mod adecvat existența produselor sau serviciilor tale și prin care să convingi potențiali clienți să le cumpere și să-și reamintească de ele.

Ai nevoie de o expunere cât mai bună în social media, de strategii și campanii de marketing pentru lansare de produs și activare brand.

  • Soluții

Ești online, exiști. Dar pentru a cuprinde eficient toți acești pași ai de ales între două opțiuni:

  • Te desfășori pe cont propriu

Dacă afacerea sau inițiativa ta este una de mică amploare și dacă ai suficiente abilități IT și de marketing, este o soluție economicoasă. Dar și în acest caz, pentru a-ți propulsa cât mai eficient produsul, îți recomand să parcurgi un curs calificat, precum cel oferit de Caravana Digipeak.

  • Apelezi la o agenție de publicitate

Care sunt criteriile după care să alegi agenția? Părerea mea este că ideală este cea care oferă totul la pachet, de la crearea, găzduirea și optimizarea site-ului până la consultanța în marketing și social media management.

Agenția care este pliată pe necesitățile tale, la care să apelezi punctual în promovarea produselor sau serviciilor tale.

Cea cu care poți ține legătura online, fără a fi nevoit să te deplasezi sau să-ți modifici programul.

Scopul marketingului este de a cunoaște și înțelege atât de bine clientul, astfel încât produsul sau serviciul i se potrivește și se vinde singur. – Peter Drucker

Eu am găsit chiar o Agenție de publicitate care se ocupă, pe lângă toate cele de mai sus, de organizarea de evenimente corporate (aplicând tactici indiferent de mărimea afacerii tale) sau care îți poate asocia business-ul cu numele unui influencer marketing.

Alături de Digi Peak ai șansa să îți fixezi și să îți îmbunătățești locul pe piață. Ești online, exiști. Ești Peak, câștigi!

Sursa foto:Pixabay.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.