Un Blog Neobișnuit, iată, m-a stârnit!

Spiritul de competiție care mocnește în mine a fost stârnit de intersectarea cu un blog neobișnuit.

Dodo Pizza despre care v-am mai scris, nu este doar pizzeria neobișnuită. Este, de asemenea, o sursă de studiu și inspirație. În primul rând, pentru că ne demonstreză cum se dezvoltă o afacere, în pași calculați și cu mintea deschisă.

Pizzeria care s-a lansat în 2011 într-un orășel din Rusia, a ajuns să dețină azi 472 unități, în 12 țări. Cheia acestui ritm dinamic o descoperim pe blog Dodo Pizza. Pentru ei, cerul este limita. Nu este doar o figură de stil, în Rusia livrează deja pizza cu dronele.

Totuși, ce avem de învățat indiferent ce fel de întreprinderi avem în vedere în viitorul apropiat? Îndrăzneala, trasparența, adaptarea, deschiderea, sunt valabile în orice te implici.

Cum se întâmplă lucrurile în mod obișnuit, aflăm din cărți și din cursuri. De pe blog Dodo Pizza, aflăm cum se poate acționa și altfel:

Idei de pornire neobișnute

  • La deschiderea primei pizzerii, inițiatorul ei, Fedor Ovchinikov, a reinventat modelul de business. Pe blogul său a prezentat în timp real toate cifrele statistice și problemele cu care s-a confruntat, cu rezolvările lor. Transparența a făcut ca afacerea lui să atragă foarte repede investitori.
  • De asemenea, a decis să dezvolte propria platformă IT. Prin intermediul ei este gestionată fiecare parte a afacerii, de la comenzi de pizza, la managementul depozitului.

Campanii neobișnuite

  • Prima Campanie de Pizza gratis. Dintr-o singură postare pe facebook, „Dacă sunteți 20 de colegi iubitori de pizza”, în 2 zile s-au primit cam 50 de mesaje. Efectul: într-o săptămână vânzările zilnice s-au dublat. Urmată de cea mai mare comandă: 100 de pizze mari.

un-blog-neobisnuit-si-corporatistii

  • În plus,din cauza reducerii de comenzi din lunile ianuarie și februarie, s-a inițiat o campanie de sondaje de opinie. Pentru răspuns, s-a oferit un cadou din partea firmei. În consecință, numărul comenzilor primite la Call Center a crescut.

Concepte neobișnuite

  • Bucătăria deschisă. Oricine o poate vizita, pentru a se asigura de igienă, de calitatea ingredientelor și termenele de valabilitate.

Deschiderea este cheia spre succes, iar copiii sunt viitorii clienți. În fiecare sâmbătă și duminică, se organizează pentru ei Atelierul de preparare a pizzei. De asemenea, de luni până vineri, sunt invitați la Școala Altfel.

un-blog-neobisbuit-si-copiii

  • Conceptul Clientul Misterios. Mie mi s-a părut extrem de interesant. Dar fiind vorba despre ceva misterios, vă las să-l descoperiți singuri.

Rețete neobișnuite

  • Aluatul. Nu este congelat, se prepară în pizzerii, de către cei mai iscusiți Dough Makeri!
  • Cartofii pai. Sunt pregătiți la cuptor, fără gram de ulei. După coacere, se adaugă doar oregano.

O echipă neobișnuită

În spatele fiecărei companii care își proiectează calea spre succes, stă o echipă motivată.

Cum recunosc cei din pizzeria neobișnuită că și-au atins obiectivul? De exemplu, când oamenii îi salută pe stradă. Sau, când colegul care primește un bacșiș mai mare, cumpără dulciuri pentru toți colegii. Dar, cel mai important, când toți în jur au o atitudine pozitivă.

Să clarificăm ce înțeleg eu din blog Dodo Pizza, a fi „neobișnuit”? Îndrăzneala de a crede în tine!

(Sursa foto, flickr.com, album Dodo Pizza)

 

Articolul precedentSedna
Articolul următorAtingerea florii de mac

2 COMENTARII

  1. Bun articol, oferă informații utile și dorința de a vizita Pizzeria Dodo.
    O voi face cu prima ocazie.Felicitări!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.