Un psihic mai puternic – modelează-l

10
229

Un psihic mai puternic

Viața este plină de momente mai puțin plăcute, dar un psihic mai puternic îți permite să depășești dificultățile.

Cum să-ți modelezi un psihic puternic? Îți prezentăm

Practici care te pot ajuta pentru a obține un psihic mai puternic:

Dansul. Mișcarea pe muzică, e o bună modalitate de a ieși din apatie. În mod ideal, este de preferat să dansezi în grup, dar o poți face și singur acasă. Dansul stimulează siguranța de sine și o atitudine vioaie, premiza ideală pentru un psihic echilibrat.

Yoga. Prin posturi, mișcări ale corpului și respirație adecvată, vei elibera stresul sau blocajele, mărindu-ți vitalitatea, hrănindu-te psihic.

Respirația profundă. Când avem emoții, primele răspunsuri fiziologice sunt resimțite în respirație. De exemplu, tensiunea așteptării accelerează respirația, iar tu, involuntar, respiri mai profund; o oxigenare mai bună, un psihic antrenat.

Meditația. Există multe tipuri de meditație. O modalitate este concentrarea asupra respirației, ca o “ancoră” pentru minte. Pur și simplu închizi ochii și îți concentrezi atenția asupra procesului și a senzațiilor.

Plimbarea. Când ai probleme, este bine să scapi de mediul toxic și să te întorci în zona ta de relaxare: parcul sau pădurea. Distanțarea ajută; ia o pauză ca să te încarci cu energia acelui loc, te vei întoarce mai puternic, cu siguranță.

În orice caz, nimic nu durează o veșnicie și totul o soluție. Mai presus de toate, este să îți amintești că, prin forța voinței și a experienței, poți să ai un psihic mai puternic.

Pentru sprijin, recomand cartea Viaţa nu e mereu roz, în care Mel Robbins, vă propune o metodă eficientă de a face o binevenită schimbare.

În concluzie, un psihic mai puternic și echilibrat este capabil să susțină o stare de sănătate și de optimism. Găsește echilibrul și nu te lăsa biruit!

În plus, dacă ai citit acest articol, poate te interesează și Puterea gândirii pozitive

10 COMMENTS

  1. Din păcate, viața de cele mai multe ori e un roz prăfuit. Important e să o conducem spre o direcție care ne face nouă bine. Că unora le face bine să se mulțumească în acea stare gri, e grav! Plimbarea e una dintre activitățile care-mi fac bine. Și întotdeauna încerc să trec peste orice moment greu, mă gândesc că-n tot răul acela, ceva bun tot este.
    Mulțumim pentru recomandare! O s-o caut și eu! : )

  2. Mulțumesc pentru sfaturi. De cele mai multe ori, in astfel de momente avem tendința de a nu face nimic. Ceea ce e mult mai rău

  3. Preferatele mele sunt respiratia si plimbarea! As putea spune chiar ca le ador pe amandoua. De-a lungul timpului mi-am dezvoltat “metode” proprii de a le aplica la capacitate maxima. Multumesc pentru recomandare si sfaturi!

  4. Imi place sa dansez, ma face sa imi schimb starea de spirit. Imi mai place si sa mesteresc diferite lucruri handmade, cand vad rezultatul final parca sunt alta persoana.

  5. […] Cu fiecare activitate îndeplinită, răsplătește-te: Cu o baie bună după terminarea curățeniei, cu un desert bun sau cu o plimbare după ce ai terminat de călcat. Lucruri mici pe care le faci pentru tine, pentru că le meriți. Astfel stima de sine va fi îmbunătățită, iar tu fei avea un psihic mai puternic. […]

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.